Концепция

Целите при проектирането на обособената зона за телевизори Toshiba в "Техномаркет" Варна са:

  • привличане на вниманието на посетителите към телевизорите Toshiba;
  • присъствие, което се отличава от това на конкурентните марки;
  • подходяща среда за оценяване на техническите възможности на телевизорите Toshiba за ключовите категории потребители - феновете на спортни програми, любителите на на киното и технологичните маниаци, които искат най-новото и най-доброто;
  • усещане, което кореспондира с качествата на продуктите и имиджа на японската марка.

Проект

Проектирането на зоната беше съобразено с наличната площ и изсквания за брой и тип представени продукти, като при това този брой и тип могат да варират предвид актуалната моделна гама на Toshiba.
Зоната беше разделена на три основни области - 3D TV, Smart TV и Ultra HD TV. Всяка от тези области представя определена категория продукти, като в основата на всяка от трите е поставен съответният върхов модел на Toshiba, който е обграден от тематични композирана среда, привличаща вниманието на определената категория потребители.
Вижте презентацията, галерията от изображения на предложения проект и видео обиколка на цялата зона.

Реализация

Зоната беше произведена и монтирана на място в рамките на 2 месеца след одобрението на проекта. Самият монтаж в магазина се проведе за една нощ, в извън работно време.
При производството са използвани качествени материали и технологии, които да гарантират продължителната ѝ употреба, дори в условия на голям поток от посетители и активно използване.
Гаранцията за дефекти на материалите и функционалността, включително на всички светлинни елементи, е 2 години.