Prestigio: The Art of Hi-tech

Продуктите на марката бяха позиционирани като истински произведения на изкуството в скучния технологичен свят. За да наложим Prestigio като компания, която се асоциира с изкуството и да подсилим значението на слогана – The Art of Hi-tech, имплементирахме различни форми на изкуство в представянето на марката.
Искате ли събитие?

Продуктите на марката бяха позиционирани като истински произведения на изкуството в скучния технологичен свят. За да наложим Prestigio като компания, която се асоциира с изкуството и да подсилим значението на слогана – The Art of Hi-tech, имплементирахме различни форми на изкуство в представянето на марката.
Асоциацията за изкуство започна от поканата, изработена като платно със статив от дърво, и претворяването на марката в изкуство с body art, изпълнение с огън, мимове, жива музика, сценичен грим и танци. Специална изненада бяха коктейлите на бара в цветовете на продуктите Prestigio. Повече от 100 гости бяха очаровани от арт атмосферата на събитието, което се състоя в София.