Philips и AOC демонстрираха еволюцията при мониторите

Двете марки показаха как модерните дисплеи могат да променят качеството на работа и забавление.
Искате ли събитие?

Под мотото „Sense the things you love to do!” водещите марки монитори AOC и Philips представиха своите най-нови продукти в специалната обстановка на клуб „Motto”.
Посланието на събитието имаше за цел да разкрие потенциала на модерните екрани с марки AOC и Philips по отношение на оптимизиране на работното пространство, увеличаване на продуктивността и разбира се, грижата за здравето и комфорта на потребителите си.
Акцент на събитието бяха кратките речи на професионалисти, доказали се в бизнеса, чиято работа е неразривно свързана с използването на модерните компютърни технологии.
На място се демонстрираха качествата на няколко модела монитори на Philips и AOC, които впечатлиха с иновативните си възможности. Сред тях бяха извитите Philips BDM4037UW, Philips 349X7FJEW и предназначеният за геймъри АОС C3585FQ, както и Philips 328P6VJEB, който разполага с UltraClear, 4K UHD резолюция, AGON AG251FZ - най-бързият геймърски монитор на AOC до момента и AOC PDS241 (Porsche design) разработен съвместно със световноизвесната дизайнерска къща Studio F. A. Porsche.
Екипът на Well Done създаде цялостната концепция за организирането на събитието, на което посрещнахме над 100 гости - партньори на компанията, журналисти и блогъри. В тон с настъпването на ваканционния сезон, посрещахме всички с летен коктейл и избрани вина, сeлектирани от домакините ни в Motto. Рекламните подаръци, брандирани писалки, плажни хавлии и USB флаш-памети изненадаха приятно гостите в края на специалното събитие.