#

Philips и AOC демонстрираха еволюцията при мониторите

Двете марки показаха как модерните дисплеи могат да променят качеството на работа и забавление.

#

Специалният матрак за скачане – очаквана атракция в Деня на бащата

За втора поредна година успяхме да зарадваме малките посетители на Националния военноисторически музей в Деня на бащата като отменихме напълно забраната за скачане по матрака.

#

Кариерни дни на VEO Worldwide

4 пъти в годината компанията VEO организират кариерни дни, в които представят възможностите за работа при тях. Процесът е много динамичен, включва ролеви игри и много забавление. Всички кандидати се срещат и посланиците на марката в България алпинистите Мартин Маровски и Виктор Варошкин, които разказват какво стои за силната мотивация и защо е важно да изкачваме върховете в живота си.

#

Коледно парти на eMAG

Коледното парти на нашите партньори от eMAG и всички служители на компанията взриви настроението с много рок и забавления на 15-ти декември 2016-та година. Бар Maze беше преобразен с множество брандирани балони и Коледна украса. Мотото Let’s this Christmas BeMAGigal стана и фон за множество снимки и весело настроение. Постарахме се кетърингът да бъде произведение на изкуството, а Милена Славова и нейната банда да ни държат във вихъра на рока.

#

Happy Dreams - откриване на магазин Bed, Bath & Table

Откриването на мултибранд магазина Bed Bath & Table (ноември 2016-та) събра журналисти, партньори и дългогодишни клиенти, за да отворим символично вратите на най-новата концепция в МОЛ Парадайс, която събира под един покрив трите най-важни стаи у дома. На чаша вино и изискани хапки, гостите се насладиха на класическите изпълнения на Strings.

#

Logitech - решения за уеб конференции

Датата 16-ти ноември 2016-ти бе запомнена за IT пресата като представянето на достъпните конферентни решения на Logitech за малкия и среден бизнес. На събитието бяха демонстрирани продуктите, а креативната част беше изненада за гостите, които наблюдаваха как барман приготвя коктейла Pink Blossom и слушат инструкциите, за да го направят у дома. След края на демонстрацията, изненадата беше за всички, които разбраха, че барманът не е на някоя отдалечено място, а в съседната зала. За да бъде събитието на високо ниво, се погрижехме за брандираните материали: торбички, тефтери, банери.

#

Happy Dreams на изложенията "Арена на красотата" и СИХРЕ

На 8000 брандирани минерални води бяха раздадени на две от емблематичните изложения в Интер Експо Център през 2016-та година. Промоутърите с радост раздаваха (заедно с бутилката подарък) рекламни дипляни и каталози. Чудесен начин да напомним за марката и да предложим информация на заинтересованите посетители.

#

Изработихме специален матрак за скачане за „Денят на бащата“

По случай празника, организиран от Военно историческия музей в град София – Денят на бащата, изработихме матрак за скачане, за да сложим край на забраната, която всички родители поставят у дома: „Не скачай на леглото“ поне за един ден.

#

1-ви юни празник на детето – празник на шоколада в град Козлодуй

За да направим традиционния празник на детето впечатляващ и запомнящ се, комбинирахме двете неща, които малчуганите най-много обичат шоколад и … шоколад :-)

#

Eaton: Решение, точно за теб

Представянето на специфичен технологичен продукт трябва да носи освен фокус върху спецификациите на продукта и концептуален елемент, допълващ основната идея на събитието. Ето защо при представянето на UPS-a Eaton 93PS, освен традиционната презентация в Joy Station, направихме първото голямо събитие по създаване на лично купажно вино в България.

#

MMD: Професионални монитори

За да представим информацията по интересен и детайлен начин, разделихме конференцията на две основни части – клиенти и партньори, които да получат фокусирана информация върху продуктовите предимства спрямо конкуренцията и техническите детайли; и презентация за медиите, която обяснява ползите от тази технология.

#

AOC – официалните монитори в холивудския болкбъстър „Марсианецът“

Запазихме луксозната "TSAR" зала в кино "Cine Grand" в Ринг Мол и поканихме клиенти, партньори, дистрибутори и медии да споделят с нас честта да видим дизайнерските модели на монитори АОС на голям екран.

#

swopper: Да се движим докато седим

​Специалният кът в Парадайс център, посветен на революционния стол swopper, предизвика огромен интерес към продукта. Промоутърите раздаваха брошури и приканваха посетителите на търговския център да опитат седенето върху стол, който кара тялото ни да се движи.

#

Tempur: Как се произвеждат легендарните продукти на марката

Кратката разходка в скандинавската страна остави изключителни впечатления у избраните представители на медиите и затвърди мнението за професионализма и мащабите на производството на уникалния материал Tempur.

#

Ауто Плюс: Годишна среща на клиенти и партньори

Годишната среща на всички партньори и представители на Ауто плюс изискваше изготвянето на 6 зони, в които да се обособят 6 отделни бранда и да промотират своите продукти.

#

Happy Dreams: Качественият сън влияе на пристъпите на главоболие

​Представянето на най-новата колекция възглавници с охлаждащия патентован Technogel предизвика огромен медиен интерес сред присъстващите журналисти на конференция в Гранд Хотел София.

#

Persy: Представяне на процесорите Intel Xeon E5-2600 v3

Организацията включва целия процес по изготвяне на поканата, осъществяването на контакт с гостите, програма за семинара, презентации и коктейлна част. 50 гости научават първи за най-новите и модерни технологии в сегмента.

#

Brother: Бизнес закуска

Един от предпочитаните начини за среща с партньори и/или медии остава стегнатия, удобен и бюджетен вариант на бизнес закуската. В хотел Холидей Ин посрещнахме 50 гости – избрани клиенти и журналисти.

#

Telelink: Решение "Security Bubble"

Промоутърите имаха за цел да раздават оранжеви анти стрес топчета с логото на марката и по този начин да привлекат допълнително внимание към комплексното решение "Security Bubble".

#

AOC: Кои са геймърите

За представянето на геймърските модели монитори AOC поканихме медиите и направихме специално проучване, за да разбием митовете и стереотипите, които стоят зад представата за геймърите.

#

Logitech: Голямото чупене

Решихме да предизвикаме потребителите да ни кажат дали в момента продуктите, които използват ги дразнят или не работят (независимо от марката). И ние обещаваме да ги разрушим по най-впечатляващия начин – взривяване, газене с валяк и т.н.

#

Logitech: The Perfect match

​Представянето на най-новите аксесоари Logitech, създадени за да улеснят работата ни с таблета или смарт телефона, ни доведе до концепция да намерим идеалните двойки, които толкова се допълват, че цялостното преживяване се подобрява.

#

Prestigio: The Art of Hi-tech

Продуктите на марката бяха позиционирани като истински произведения на изкуството в скучния технологичен свят. За да наложим Prestigio като компания, която се асоциира с изкуството и да подсилим значението на слогана – The Art of Hi-tech, имплементирахме различни форми на изкуство в представянето на марката.

#

Prestigio: Business luxury

Гостите се насладиха на професионално модно ревю, където моделите представиха аксесоарите Prestigio. За да подчертаем връзката межди изкуството, технологиите и навременното им представяне на пазара, поканените се насладиха на блестящи танци и словосъчетания по синхронно плуване.

#

Prestigio: The White Night

На събитие, изцяло издържано в бяло и златно, гостите се насладиха на бял шоколадов фонтан и модно дефиле в една от най-престижните локации в столицата на Естония – Талин.


Предишна категория Маркетинг активности
Следваща категория Търговски зони и обекти